EN

تغییر و تحول در سیستم شهرداری جنبه ارتقاء عمومی دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ روز گذشته جلسه تودیع و معارفه مدیران مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند برگزار شد.
شهردار بیرجند در این جلسه تغییر و تحول را دارای جنبه ارتقاء عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی پیشانی هر سازمانی می باشد و زحمات مجموعه تنها از این طریق انعکاس می یابد.
دکتر مهدی بهترین اظهار داشت: قطعا اگر مردم از حجم کار شبانه روزی در مجموعه شهرداری آگاه شوند دیدگاه متفاوتی ایجاد می شود.
وی هدف از انتصاب جدید را ارتقاء روابط عمومی و سازمان دانست و اضافه کرد: برای شهرداری مرکز استان لازم است زمینه ای فراهم شود تا در جایگاه ویژه، سطح فرهنگی را افزایش داده و موفقیت بیشتری را برای مجموعه رقم بزنیم.
دکتر بهترین با اشاره به روحیه پیگیر بودن به عنوان محاسن مدیریت تصریح کرد: آنچه از تجارب مدیریت چند ساله در توان مدیریت قبلی بود طی مدت تصدی در اختیار مدیریت ارتباطات و شهرداری قرار گرفته است.
وی در پایان مدیر جدید را از مدیران خوش فکر و با سابقه فرهنگی در شهرداری معرفی کرد.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه روابط عمومي هنر مردمداري و وسيله ارتباطي در جلب مشاركت عمومي و پاسخگويي به مطالبات و خواسته هاي مردم می باشد گفت: روابط عمومي به عنوان يك حلقه واسط درون سازماني و برون سازماني مي تواند با بهره گيري از خلاقيت و نوآوري نقش موثري در ايجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مديران با كاركنان و از سوي ديگر ارتباط و تعامل موثر و مفيد با نهادهاي برون سازماني ايفا نمايد.
محمد رمضانی یادآور شد: نقش روابط عمومي به عنوان پل ارتباطي بين سازمان و ذينفعان بيرون از سازمان و دستگاه هاي اجرايي انكار ناپذير است و روابط عمومي با عملكردخوب و اثرگذار خود مي تواند درحفظ و تعالي شهرداری و انعكاس خدمات شبانه روزي همكاران در حوزه هاي مختلف موثر و مفيد باشد.
وی اظهار داشت: از آنجایی که روابط عمومی و رسانه ها به عنوان دو رکن مهم از سیستم اطلاع رسانی و ارتباطی، نقش مهم و تعیین کننده ای در فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و افزایش آگاهی های عمومی جامعه برعهده دارند این امر می‌تواند کمک بزرگی در جهت نیل به اهداف سازمانی باشد لذا بنده به ارتباط با رسانه ها بسیار معتقد هستم.
لازم به ذکر است در جریان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مشتاق مالکی مدیریت قبلی تقدیر و محمد رمضانی به عنوان سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل معرفی گردید.