EN

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در دیدار با فرزندان شهید شاغل در شهرداری که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند، معاونین و مدیران شهرداری و به مناسبت سالروز گرامیداشت روز شهدا و شهادت سردار شهید باکری برگزار شد با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
وی در ادامه ، اظهار داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.
شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت و امنیت حاکم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از ایثار و فداکاریهای شهدا، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان می باشد که این مساله وظیفه و مسئولیت خادمین به نظام را دوچندان می کند.
در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر و هدیه‌ از فرزند شهیدگرانقدر شاغل در آتش نشانی و منطقه دو شهرداری تقدیر نمودند.
لازم به ذکر است شهردار بیرجند با حضور در بین مراجعین منطقه دو شهرداری از نزدیک با شهروندان دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد، در ادامه نیز کارکنان به بیان دیدگاهها و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.