EN

دیدار شهردار بیرجند با اعضاءشورای اسلامی شهر به مناسبت روز شوراها

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند به همراه معاونین و جمعی از مدیران شهرداری به دیدار اعضاء شورای اسلامی شهر بیرجند رفتند و نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به آنان تبریک گفتند.
دکتر مهدی بهترین در این دیدار ضمن خداقوت به رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر بیرجند افزود: یکی از مبانی اصلی نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران نیز از ابتدای شکل‌گیری تاکنون، مشارکت آحاد مردم در سرنوشت کشور بوده است.
وی خاطر نشان کرد: از این رو، صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ و نیز در ادامه، درج اصل ششم، هفتم و اصول یکصدم الی یکصد و ششم در قانون اساسی توسط نخستین مجلس خبرگان قانون اساسی، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و سرفصل جدیدی در تحقّق مردم سالاری دینی و ارتقاء سطح مشارکت حقیقی مردم در اداره امور کشور به شمار می‌آید.
شهردار بیرجند اذعان داشت: من و همکارانم سالروز تأسیس نهاد مبارک شوراهای اسلامی شهر و روستا را به همه اعضای خدوم، وظیفه شناس و مسئولیت پذیر این نهاد مردمی در شهر بیرجند تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون همه عزیزان در مسیر مقدّس خدمت خالصانه به مردم، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و نایبِ برحقّ ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.