EN

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری منصوب گردید

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ آیین تودیع و معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری با حضور شهردار، معاونین، مدیران مناطق و سازمانهای تابعه برگزار شد.
دکتر مهدی بهترین در این مراسم اظهار داشت: اگر هر سازمان و ارگانی را مانند بدن انسان در نظر بگیریم جایگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع در حکم مغز بدن می باشدکه کنترل ، تعادل و حرکت رو به جلو را عهده دار است و هماهنگ کننده می باشد.
شهردار بیرجند ضمن تقدیر از خدمات جواد بهدانی معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع شهرداری خاطر نشان کرد: امید است با استعانت از ایزد منان و مد نظر قرار دادن سیاست های شهرداری و همچنین با درایت و شکیبایی مجموعه رو به جلو حرکت نماید.
دکتر بهترین اذعان داشت: امیدواریم با سعی و تلاش مضاعف بتوانیم نوع نگاه به مدیریت شهری را تغییر دهیم و تلاش و فکر لحظه ای این مجموعه را در جهت رفاه و آسایش شهروندان به مرحله ظهور برسانیم.
شهردار بیرجند در پایان ضمن تاکید بر تلاش مضاعف، انضباط مالی و اداری تصریح نمود: باید منابع شهرداری به درستی مصرف شود و از اتلاف و هدر رفت منابع پرهیز گردد.
در ادامه این مراسم یونسی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری گفت: ایجاد منابع پایدار مالی و توجه به نیروی انسانی و همچنین رساندن کارکنان از منیت فردی به مدنیت اجتماعی از اهداف پیش رو این حوزه می باشد.
لازم به ذکر است غلامرضا یونسی، کارشناس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و شهردار نهبندان را در سوابق اجرایی خود دارد.