EN

شهردار بیرجند از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بازدید نمود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در این بازدید بر ضرورت توجه به معیشت، سلامت و امنیت شغلی رانندگان حوزه حمل و نقل تأکید کرد و گفت: شهرداری باید به سمتی حرکت کند که مشکلات رانندگان به حداقل برسد.
شهردار بیرجند در جریان این بازدید بر نظارت جدی و مستمر در نحوه خدمات دهی به مسافران تاکید نمود و گفت: توسعه، نوسازی و ارتقای سطح کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری یکی از مهمترین دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری است و ما تمام تلاش خود را برای تحقق این امر ضروری، به کار می بندیم.
دکتر بهترین به ارتقاء کیفیت خدمات ناوگان حمل و نقل ، زمان بندی، خدمات الکترونیکی و … اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش جمعیت شهر و باز شدن مدارس و دانشگاهها باید تدبیری اساسی برای توسعه ناوگان حمل و نقل اندیشیده شود تا مشکلات در این حوزه به حداقل کاهش یابد.
لازم به ذکر است در این بازدید بر رسیدگی مطلوب و شایسته به مطالبات شهروندی تاکید و مقرر شد نظارت بر نحوه خدمات دهی در پایانه ها از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری به طور مستمر و بیش از پیش به انجام برسد و در پایان جمعی از پرسنل سازمان به بیان نقطه نظرات و مشکلات این حوزه پرداختند.