به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ شهردار بیرجند در یک نشست دو ساعته با پاسخگویی به سامانه تلفنی ۱۱۱ به مشکلات شهروندان پاسخ داد.
شایان ذکر است در ادامه برگزاری برنامه های ارتباط مردمی مستقیم مسئولین در مرکز سامد، شهردار بیرجند روز یکشنبه در این مرکز در جهت پاسخگویی هرچه مناسب تر و در نهایت زمینهسازی مشارکت مردم در برنامهریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاههای ستادی و اجرایی حضور یافت.
لازم به ذکر است این امر در راستای رفع دغدغه ها و مطالبات شهروندان و ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولین جهت رسیدگی به درخواست های شهروندان صورت پذیرفت و در این نشست به ۲۰ مورد از درخواستهای شهروندان در زمینه های شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، فضای سبز و … پاسخگویی گردید.