مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند از کاهش زمان پاسخگویی به ارباب رجوع از ۱۵ روز به ۲۴ تا ۴۸ ساعت خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مهدی حدیدی نژاد اذعان داشت: از آنجا که خدمت شایسته به مردم وظیفه مسولان می باشد باید کارگشایی شهروندان در دستور کار جدی قرار گیرد.
وی افزود: در ماههای پایانی سال و با شروع تخفیفات ویژه عوارض ساختمانی، شاهد مراجعات فراوان و ازدحام جمعیت در سایت شهرسازی منطقه دو می باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به حجم مراجعات شهروندان در ماه های پایانی سال، می بایست اولویت برنامه های منطقه بر رعایت اصل خدمت رسانی و رضایت مردم قرار گیرد.
مدیر منطقه دو شهرداری با اشاره به نمایش بهترین عملکرد از منطقه با تلاش و پشتکار نیروها خاطر نشان کرد: باید با اتکا بر دانش و توانمندی نیروهای شهرداری و دست در دست هم مشکلات را برطرف و برای ساختن شهری آباد همت نماییم.
حدیدی نژاد یادآور شد: منطقه دو یکی از دستگاههای پیشرو در ارائه ی خدمات مطلوب به شهروندان می باشد که خدمت بی منت و صادقانه را سرلوحه امور قرار داده است.
وی تعامل و همکاری جهت تحقق اهداف سازمانی و رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری، قانون گرایی و تعمیم آن در سیستم اداری با تکیه بر کارکنان متعهد، متخصص و توانمند در برنامه کاری منطقه قرار دارد.