به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مجموعه شهرداری، بیستمین ملاقات و دیدار چهره به چهره شهردار بیرجند با شهروندان با حضور شهردار، معاون خدمات شهری، مدیران مناطق، معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی و مدیر حقوقی شهرداری برگزار شد.
شهردار بیرجند در حاشیه برگزاری بیستمین ملاقات مردمی اظهار داشت: ملاقات مردمی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغههای شهروندان و با هدف خدمترسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزههای مختلف شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.
دکتر مهدی بهترین افزود: اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار دارد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این ملاقات ها به صورت هفتگی در شهرداری ادامه دارد گفت: پیشنهادات مردم پیرامون مسائل مختلف شهری و رفع برخی مشکلات در ارتباط با اختیارات شهرداری در این دیدارها مطرح می شود.
دکتر بهترین عنوان نمود: در این دیدارها، ضمن بررسی مشکلات شهروندان در زمینه های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی وعمرانی و…. ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه های شهروندان صادر می گردد.
شهردار بیرجند تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است .
گفتنی است جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در محل سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار می شود.