شهردار بیرجند گفت: اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری، ایجاد ارتباط دوسویه و آشنایی بیشتر با معضلات و مشکلات شهر برای تصمیم گیری جهت رفع آنها از اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز دوشنبه در پنجاه و چهارمین ملاقات عمومی با شهروندان افزود: می بایست تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار داشته باشد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.
وی افزود: در این ملاقات ها خواسته شهروندان در کوتاه ترین زمان بر اساس قانون، پیگیری شده و مدیران با ریشه یابی مشکلات، راهکارهای لازم برای حل آنها ارائه می نمایند.
گفتنی است در این نشست که در سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار گردید مسایل، مشکلات و درخواست ۳۵ شهروند بیرجندی با حضور معاونین و مدیران مناطق شهرداری رسیدگی شد.