EN

اقدامات شهرداری بیرجند در آستانه بازگشایی مدارس

در آستانه مهرماه و به مناسبت بازگشایی مدارس، شهرداری بیرجند اقداماتی را در زمینه آماده سازی شهر از جمله خط کشی های عابر پیاده، آسفالت پیاده روهای مدارس، نصب تابلوهای ترافیکی و … انجام داده است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیرجند در آستانه مهرماه و ایام بازگشایی مدارس درهفته استقبال از مهر، حوزه های مختلف شهرداری اقدامات مختلفی را به منظور رفاه حال دانش آموزان و همشهریان گرامی در سطح شهر به مرحله اجرا در آوردند.

شهردار بیرجند با اشاره به اجرای خط کشی عابر پیاده مقابل مدارس گفت: شهرداری بیرجند در آستانه بازگشایی مدارس خط کشی عابرین پیاده ی خیابان ها را اجرا نموده است.

دکتر مدیح با اشاره به ایمن سازی ترافیکی مدارس واقع در معابر اصلی، اظهار داشت: نصب سرعت کاه در تقاطع خیابان بقیع- مالک اشتر، مقابل هتل مقدم، بلوار مسافر و میدان قائم از دیگر اقدامات واحد ترافیک شهرداری می باشد.

وی با اشاره به طراحی و نصب بنرهای مربوط به استقبال از مهر در 40 نقطه از سطح شهر خاطر نشان کرد: راستگرد تقاطع پاسداران محلاتی و تقاطع معلم- محلاتی، تقاطع مسافر- شعبانیه و رنگ آمیزی راستگرد تقاطع پاسداران محلاتی نیز انجام شده است.

وی به اجرای آیلند بلوار محلاتی از تقاطع پاسداران محلاتی تا ابتدای خیابان سپیده اشاره کرد و در ادامه از رنگ آمیزی میدان های مجیدیه و فاطمیه ی مهرشهر خبر داد.

دکتر مدیح با اشاره به نصب 40 عدد تابلوی کلبه ای در مقابل مدارس اشاره کرد و عنوان کرد: تعدادی بنر آموزشی جهت دانش آموزان در سطح شهر نصب شده است.

 

وی در ادامه به اجرای رمپ ویژه معلولین در مقابل استانداری، خیابان بهشتی(مقابل مرکز درمانی بیماریهای خاص) و تقاطع جوادیه- وحدت اشاره کرد.

وی در پایان از آماده باش کامل تمام ایستگاههای امداد و نجات به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.