EN

با هدف رفع معضلات شهری صورت گرفت: بازدید مسئولان شهری از پروژه های شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند گفت: بازدید مسئولان شهری از پروژه های شهرداری بیرجند با هدف رفع مشکلات موجود در شهر صورت گرفت.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری که با حضور فرماندار، معاون فرماندار، نمایندگان راه و شهرسازی، کتابخانه های عمومی و جمعی از مدیران شهرداری انجام شد اظهار داشت: بازدید مسئولان از پروژه های مختلف باید برنامه ریزی شده و با هدف رفع مشکلات باشد.

وی با تشکر از مسئولانی که به طور جدی پیگیر امور شهر می باشند یادآور شد: در صورتی بازدیدها موثر واقع خواهد شد با هدف رفع مشکلات و موانع انجام شود.

شهردار بیرجند با بیان اینکه این برنامه ها کمک های قابل ملاحظه ای برای شهرداری بیرجند در حوزه های عمرانی در بر خواهد داشت ابراز امیدواری کرد بتوانیم با انجام به موقع امور عمرانی، پروژه ها را در اسرع وقت به نتیجه برسانیم.

جاوید با اشاره به اینکه با جدیت پیگیر روند پیشرفت پروژه ها هستیم ادامه داد: حجم بکارگیری نیروی انسانی و ماشین آلات در پروژه های عمرانی، نشان دهنده توجه به اتمام به موقع پروژه های عمرانی است.

شایان ذکر است بازدید از زمین های بایر خیابان انقلاب و برنامه ریزی جهت تعیین تکلیف آنها، میدان شهید فهمیده، پارک بهجت، پارک الهیه، میدان شهید کلاهدوز، میدان انقلاب، پارک پدران آسمانی و … پروژه هایی بودند که مورد بازدید مسئولان قرار گرفتند.