EN

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد

اولین فستیوال مادر و کودک

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: اولین فستیوال مادر و کودک در محل پارک بانوان ویژه مادران و کودکان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود روز گذشته افزود: در این فستیوال تعداد 140 کودک به همراه مادرانشان حضور داشتند.

وی اظهار داشت: این فستیوال با هدف آموزش مادران و آشنایی آنان با هوش، استعداد و تقویت فرزندانشان در زمینه های مختلفی که مستعد می باشند برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی برگزاری این برنامه ها را فرصتی برای استعداد یابی کودکان دانست و عنوان کرد: در این فستیوال بازی های مختلفی برای کودکان برنامه ریزی گردید که موجب تقویت مهارتهای دستی، دیداری و حرکتی آن ها می شود.

قلاسی مود اذعان داشت: تلاش مجموعه برگزار کننده بر این بود که بتوانیم با استفاده از زبان کودک و از طریق بازی به آموزش آنها پرداخته و محیط مفرحی را برای کودکان در کنار مادرانشان فراهم نماییم.

لازم به ذکر است بازی با رنگ، اجرای سرودهای شاد کودکانه همراه با تحرک و آزاد کردن انرژی کودکان و … از جمله برنامه هایی بود که در این فستیوال به اجرا درآمد.