EN

تاکید شهردار بیرجند بر تمرکز و توجه در اتمام پروژه های شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، صبح امروز جلسه برنامه ریزی جهت افتتاح سه پروژه فرهنگسرای شهرداری، پارکینگ طبقاتی حکیم نزاری و دیوار یخدان در محل دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار بیرجند در این جلسه که با حضور مدیران و عوامل اجرایی این پروژه ها جهت تبادل نظر در خصوص مراسم افتتاح برگزار شد اظهار داشت: توجه و تمرکز بر اتمام پروژه های عمرانی و جلب رضایت شهروندان از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد.
جاوید عنوان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که رضایت حداکثری جلب و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این شهر باشیم.
وی به اجرای پروژه فرهنگسرا، پارکینگ طبقاتی و دیوار یخدان مطابق برنامه زمان بندی اشاره کرد و افزود: تلاش مدیریت شهری بر انتشار اخبار خوب و امیدوار کننده بوده و افتتاح این پروژه ها می تواند در این برهه از زمان امید را به جامعه باز گرداند.
وی همچنین از استقرار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در محل فرهنگسرا خبر داد.
لازم به ذکر است تهیه المانی برای فرهنگسرا، نصب تلویزیون شهری در تقاطع صیاد شیرازی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی همزمان با مراسم افتتاحیه و … از جمله پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح گردید.