EN

تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری از پرسنل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ در پی همکاری اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در خصوص کاهش تخلفاتشهری و تلاش در حوزه کاری مربوطه، بهدانی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری و حسین پور مدیر منابع انسانی ضمن بازدید از روند کاری پرسنل این واحد با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از پرسنل اداره مذکور تقدیر نمودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری در این بازدید از عملکرد اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بیرجند ابراز رضایت نمود و عنوان کرد: واحد اجرائیات با پشتکار و همت در ایجاد نظم و تحقق اهداف سازمانی خود، تلاش نمودند که همین جا از پرسنل این واحد تقدیر و تشکر می کنم.
بهدانی خاطر نشان کرد: بدين منظور براي جلوگيري از ساخت و سازهاي غير اصولي، اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداري ،اصلي ترين واحد مقابله و جلوگيري از اين گونه تخلفات شهري محسوب مي شود و در  مواقعي که  تخلف صورت گرفته شامل نقض مقررات شهرداري و شهرسازي است ، این اداره مي بايست در راستای وصول مطالبات شهرداری و نسبت به عدم تمکین به رأی از سوی واحد های بدهکار  بر اساس مقررات و ضوابط حاكم با اين موارد برخورد نمايد.
وی در ادامه با اشاره به برخورد جدي و قاطع با هرگونه ساخت و ساز هاي غير مجاز در سطح شهر، از کاهش چشمگير اين تخلفات طي سال جاري خبر داد و افزود: شهردای بیرجند جز پيشتازان عرصه مقابله با تخلفات ساخت و ساز می باشد.
رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری نیز گفت: آرمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری  ، داشتن بیرجندی بدون تخلف شهري است.
موسی میرزایی افزود:   پیشگیری از تخلفات شهری قطعا تاثیر زیادی در جلب اعتماد شهروندان
و رضایت آنان از عملکرد شهرداری دارد.
مدیر منابع انسانی شهرداری نیز ضمن تشکر از نیروی های اجرائیات گفت: امیدواریم این روند کاری در جهت ایجاد امنیت و رفاه حال همشهریان و کاهش تخلفات همچنان ادامه داشته باشد.
حسین پور در پایان بر آمادگی حوزه مدیریت منابع انسانی در پیگیری مسایل و مشکلات همکاران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری تاکید نمود.