EN

جبران عقب افتادگی های حوزه شهری/ با تلاش جهادی در شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند با اشاره به کارهای عقب افتاده زیادی در این شهر گفت: تنها با تلاش جهادی می توانیم عقب افتادگی های حوزه شهری را جبران کنیم.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید روز پنجشنبه در جمع مدیران و کارشناسان حوزه عمرانی، حوزه توسعه و منابع انسانی، سازمان عمران و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری؛ اظهار داشت: در 4 ماهه گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف شهرداری و سازمانهای وابسته اتفاق افتاد.

 وی با اشاره به تلاش برای افزایش بودجه از ده ها پروژه بزرگ نام برد که امسال به جای استفاده از پیمانکار از ظرفیت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در انجام این پروژه ها استفاده خواهد شد.

جاوید افزود: تملک و بازگشایی طرح فرزان و پل موسی بن جعفر (ع)، احداث سالن اجتماعات و فرهنگسرای شهر، اصلاح سیستم آبیاری فضای سبز، طرح پیاده راه خیابان جمهوری و زیباسازی میدان امام تا میدان امام حسین (ع)، پارکینگ طبقاتی خیابان حکیم نزاری و نوسازی آیلندهای معابر اصلی از جمله پروزه های در دست اقدام شهرداری می باشد.

وی در ادامه از احداث بوستانهای خطی بلوار پیامبراعظم (ص)، بوستان سایت اداری، بوستان مهرشهر، روکش آسفالت معابر فرسوده وخاکی، اصلاح تقاطع ها و گردش به راست ها و احداث میدانهای مصوب شورای ترافیک نام برد.

شهردار بیرجند، نصب 5 المان دائمی در 5 میدان شهر، ساماندهی میادین و بلوارهای ورودی از جمله میدان آیت الله عبادی و میدان فرودگاه و زیباسازی شهری را از دیگر پروژه های شهرداری دانست.

  • شهرداری باید همیشه در بحث زیباسازی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی همچنین به پروژه زیباسازی شهری درقالب طرح های متنوع و دائمی اشاره کرد و گفت: نباید اینگونه باشد که یک سال مردم را برای نصب المان چند روزه نوروزی به انتظار بگذاریم بلکه شهرداری باید به طور مداوم در زیباسازی حرفی برای گفتن داشته باشد.

جاوید در بخش دیگری از صحبتهایش از شهروندان به خاطر پرداخت عوارض و مشارکت خوب تشکر کرد و اظهار داشت: منابع لازم برای این پروژه ها تامین شده است و هیچ بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد و تا پایان سال باید چهره شهر عوض شود لذا این اقدام بزرگ و جهادی نیاز به یک عزم همگانی در شهرداری داشته و تلاش شبانه روزی را می طلبد.