EN

جلسه بررسی طرح فرهنگسرای پارک آفتاب با حضور شهردار و نمایندگان شرکت پردیس محاسب

جلسه بررسی طرح فرهنگسرای پارک آفتاب با حضور شهردار و نمایندگان شرکت پردیس محاسب برگزار و نقشه اولیه طرح بررسی گردید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار بیرجند پس از توضیحات نماینده شرکت مشاور اظهار داشت: یک قطعه زمین در پارک آفتاب به‌منظور تأسیس فرهنگسرا در نظر گرفته‌شده است.
 مهندس محمد علی جاوید تصریح نمود: یک قطعه زمین به مساحت 350 مترمربع واقع در پارک آفتاب با اعتبار 680 میلیون تومان به‌منظور تأسیس فرهنگسرا در نظر گرفته‌شده است.

جاوید بابیان اینکه ساخت و راه‌اندازی فضاهای فرهنگی شامل مجتمع‌های فرهنگی و هنری، فرهنگسرا و  تالارهای هنری یکی از نیازهای مبرم شهروندان شمال شهر است، ابراز کرد:  ساخت فرهنگسرا در پارک آفتاب واقع در خیابان کارگران در فضایی بانشاط موجب جذب جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط در بین آنان می‌شود و شهرداری مشتاق است در تکمیل و تجهیز فرهنگسرا مطابق با استاندارد های لازم و متناسب با فرهنگسرای های محلی گام موثری بردارد.
 
 وی، در پایان با بیان اینکه از ظرفیت‌های بخش خصوصی و توانمند استان  برای ساخت فضاهایی فرهنگی و هنری باید استفاده نمود، خاطرنشان کرد: مجتمع‌های فرهنگی و هنری زمینه بسیار مناسبی برای حضور هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و تقویت فرهنگ و هنر استان ایجاد  خواهند کرد.