EN

در بازدید از سازمان عمران عنوان شد: ارتقاء کیفیت پروژه ها با مدیریت منسجم

شهردار بیرجند گفت: برای ارتقاء کیفیت پروژه ها می بایست یک مدیریت منسجم تر در نحوه اجرای پروژه ها داشته باشیم.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند مهندس محمد علی جاوید روز شنبه با حضور در سازمان عمران و پیگیری بحث پروژه های در دست اقدام اذعان داشت: مبنای کار بر اساس تعامل، همکاری و همدلی می باشد و بر این باور هستیم که اهداف عمرانی شهرداری باید با تلاش و راه اندازی پروژه های عمرانی محقق شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل همه جانبه ی این سازمان با شهرداری اضافه کرد: لازم است سرعت و کیفیت انجام کار پروژه ها بیشتر شود و نظارت بر عملکرد پیمانکار بهتر صورت گیرد تا بهترین بازدهی از روند انجام امور حاصل شود.

شهردار بیرجند در این دیدار که با هدف خدمت رسانی به شهر و شهروندان و توسعه و آبادانی شهر صورت گرفت اظهار داشت: تقویت دیدگاههای مثبت و راهکارهای تعاملی هر چه بیشتر سازمان عمران و شهرداری در چارچوب وظایف تعریف شده نیز در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

جاوید با اشاره به اینکه فعالیت شبانه روزی پیمانکاران با تمام توان در انجام پروژه ها مورد انتظار می باشد افزود: قولی که به شهروندان برای انجام پروژه ها داده ایم باید عملی شود و انجام کار در پروژه هایی نظیر پارک خطی با سرعت بیشتری پیش رود.

وی با تشکر از پیشرفت پروژه فرهنگسرا ادامه داد: بهتر است در چند جبهه مختلف و به طور همزمان در فرهنگسرا کار شود تا بتوانیم سرعت بیشتری به روند انجام پروژه ببخشیم.

شهردار بیرجند عنوان کرد: لازم است مکان های نیازمند آسفالت تا پایان سال جاری، اولویت بندی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

جاوید خاطر نشان کرد: ادامه پروژه های پارک جنگلی، پارک خطی، بهسازی و زیباسازی بلوارها و آیلندها، آسفالت، پیاده راه جمهوری، میدان اجتماعات و … در سال آینده انجام و پروژه هایی از جمله ساختمان جدید شهرداری مرکز شروع خواهد شد.

مهندس عدل معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری در این جلسه از انجام امور و جلب رضایت شهروندان با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای انجام به موقع پروژه ها به کار خواهیم بست.

مهندس جهاندیده رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیز گزارشی از روند عملکرد و فعالیت این سازمان در انجام پروژه های در حال ساخت ارائه نمود و پس از بیان مشکلات و کمبودهای پروژه ها، به بیان برنامه های آتی این سازمان پرداخت.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه شهردار به همراه جمعی از مدیران، از پروژه های در دست اقدام شهرداری بیرجند بازدید کردند و از نزدیک در جریان کار پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

این گزارش حاکیست سازمان عمران و بازآفرینی شهری طی یک سال اخیر با حمایت های شهردار و شورای اسلامی شهر توانسته پروژه های تاثیر گذاری را در این شهر اجرا نماید که این مهم نشان از وحدت رویه و همسویی مدیران در تحقق اهداف شهر بیرجند دارد و امید می رود این مسیر برای تامین خاستگاههای مردمی با شتاب بیشتری پیش رود.