EN

شهردار بیرجند خواستار تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری شد

شهردار بیرجند گفت: امید است با عنایت به کمبود نیرو در بسیاری از پست ها و نیاز شهرداری بیرجند به نیروهای توانمند و باتجربه، نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید در دیدار با مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی افزود: حجم زیادی از بدهی نیروها و پیمانکاران شهرداری پرداخت گردیده لذا مشکل عمده شهرداری بیرجند عدم پرداخت عوارض ادارات دولتی است که نسبت به تسویه حساب با شهرداری اقدام نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی قابل توجهی برای سال جاری پیش بینی شده اضافه کرد: چهارشنبه بازار، پارک بانوان، سکوهای نشیمن، زمین های ورزشی، باغ پرندگان، باغ گلها و غیره از جمله برنامه هایی است که برای اجرا در 6 هکتار پارک جنگلی مدنظر داریم.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه پارک حاشیه کمربندی به مساحت 48 هکتار در دست اقدام می باشد خاطرنشان کرد: احداث دو پارک بزرگ که یکی از این پارکها در هفته دولت به بهره برداری می رسد و پارک مهرشهر نیز در مرحله آماده شدن نقشه قرار دارد از دیگر پروژه های سال 97 می باشد.

جاوید ابزار امیدواری کرد برای رفع مشکلات شهر بتوانیم گام های خوبی برداریم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک شهرداران استان و مسئولین شهرداری اقدامات خوبی برداریم تا منجر به خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان گردد.

مهندس حلاج مقدم در ادامه به رفع مشکل نیروهای قراردادی و تبدیل وضعیت آنها اشاره کرد.