EN

شهردار بیرجند خبر داد: تامین 100 درصدی اعتبار پیش بینی شده در پروژه ها

شهردار بیرجند گفت: مدیران شهری دغدغه مالی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی نداشته باشند، 100 درصد اعتبار پیش بینی شده در پروژه ها تامین می شود.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز پنجشنبه در جلسه هفتگی بررسی پروژه های عمرانی شهرداری بیرجند اذعان داشت: در جلسه گذشته، پروژه های عمرانی دسته بندی و به معاونت ها و سازمانهای مربوطه ابلاغ گردیده تا علاوه بر عدم ایجاد تداخل کاری، روند انجام امور سرعت بیشتری داشته باشد.

وی اضافه کرد: هدف ما اجرای پروژه های عمرانی در جای جای شهر و ایجاد انگیزه در شهروندان، سرزندگی، رفاه و ارائه خدمات به ساکنین شهر می باشد.

وی با اشاره به اینکه زیرساختهای شهر نیاز به کار مدیریت شهری دارد اظهار داشت: اولویت اول انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر، کیفیت انجام پروژه ها می باشد.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: زیبا سازی، نورپردازی و گلکاری آیلندهای سطح شهر برای نوروز 98 در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد.

جاوید با اشاره به ساماندهی آیلندهای جنوب شهر تا پایان سال یادآور شد: بهسازی و زیبا سازی میادین شهر نیز با جدیت انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت ها باید در خصوص عملکرد زیر مجموعه های خود پاسخگو باشند ادامه داد: تلاش و پیگیری جدی در مجموعه مدیریت شهری و حرکت هدفمند درر اجرای پروژه ها مورد انتظار است.

جاوید اجرای سریع و با زمان بندی مشخص پروژه های عمرانی را یکی از مسائلی دانست که نه تنها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد بلکه بستری برای کاهش و مدیریت هزینه های شهری را فراهم می کند.

لازم به ذکر است در این جلسه، وضعیت پروژه های پارک جنگلی، فرهنگسرا، پارک خطی، خیابان جمهوری، پل موسی بن جعفر (ع)، کانال سجادشهر، المان میدان ایثار و شهادت و چهارشنبه بازار در حوزه معاونت امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پروژه های راه اندازی سوله پردازش، راه اندازی جایگاه نخاله های ساختمانی، آبرسانی مهرشهر، آبرسانی پارک جنگلی، اجرای فضای سبز آیلندها، پارکها و میادین و اجرای آیلندها و زیبا سازی میادین و لکه گیری در حوزه معاونت خدمات شهری بررسی شد.