EN

شهردار بیرجند عزم جمعی برای انجام پروژه های عمرانی

شهردار بیرجند گفت: برای انجام به موقع و دقیق پروژه های عمرانی در دست اقدام در سطح شهر نیازمند عزم جمعی می باشیم.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز پنجشنبه در جلسه هفتگی بررسی وضعیت پروژه های عمرانی مناطق مختلف شهری افزود: حداکثر استفاده از زمان تا قبل از شروع فصل سرما در پیشرفت پروژه ها مورد انتظار است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء کیفی پروژه های عمرانی و بررسی مسایل و مشکلات موجود و همت در جهت رفع آنها دانست.

وی اظهار داشت: پروژه های شاخصی در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، حمل و نقل و زیرساختی شهر داشته باشد.

جاوید خواستار نظارت بیشتر بر روند پیشرفت پروژه ها شد و ادامه داد: خدمت رسانی به مردم و اجرای طرح های مختلف شهری همراه با تلاش مجموعه شهرداری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در ادامه جلسه نمودار وضعیت آماری پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های مختلف اعم از زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و روکش خیابان ها، اجرای جوبه، کانال و جدول گذاری معابر شهری، بهسازی و زیباسازی آیلندها، مناسب سازی پیاده روها جهت معلولین، تکمیل و بازسازی ساختمان سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری، فرهنگسرا و … مطرح گردید.

لازم به ذکر است پس از استماع نظرات و پیشنهادات افراد حاضر در جلسه جهت رفع موانع موجود؛ در پایان تصاویری از روند پیشرفت پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری توسط مدیریت ارتباطات و ا مور بین الملل شهرداری در محل سالن برگزاری جلسه به نمایش گذاشته شد.