EN

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: اقدامی ارزشمند از سوی شهرداری تبدیل میدان ابوذر به بزرگترین میدان اجتماع در بیرجند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد : پیشنهاد شهردار بیرجند در خصوص اختصاص میدان ابوذر به مرکز تجمع شهروندان در مراسم و مناسبت های خاص فرهنگی، مذهبی و ملی از شاخصه های حس نیت، تجربه و تخصص مهندس جاوید است.

 

.به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ آیت ا… سید علیرضا عبادی در دیدار شهردار، اعضای شواری اسلامی شهر و مدیران شهرداری اظهار نمود: اختصاص میدانی در مرکز شهر به محل تجمع مردم در مراسم فرهنگی، مذهبی و ملی خدمت ارزشمندی است که به یادگار خواهد ماند.

وی این پیشنهاد شهردار بیرجند را بشارتی برای مردم دانست و افزود: مطالعه بر روی این طرح در راستای ایجاد مکانی جهت بهره برداری در تمام مناسبت ها و ایام سال به عنوان محل تجمع شهروندان بسیار ضروری می باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه انتخاب مهندس جاوید شهردار بیرجند توسط شورای اسلامی شهر که شهرداری بسیار مجرب و متعهد می باشد قدم بزرگی است، گفت: شهردار بیرجند به دور از هرگونه سر و صدا و تبلیغات، اقدامات چشمگیری در راستای ارائه خدمات به شهروندان انجام داده و در واقع تبلیغات مهندس جاوید، عمل ایشان است.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که خدمت بی منت، اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ تصریح کرد: اولویت مسئولان می بایست بر انجام امور مردم و در راستای شادی ایشان باشد، باید کمبود های شهروندان شناسایی و در جهت رفع آن ها اقدام نمود.

شهردار بیرجند نیز در این دیدار اظهار داشت: امسال روزهای تاسوعا و عاشورا در جمع مردم متدین و متعهد بیرجند بودم، شور زاید الوصف و دغدغه و سرگردانی هیئت های مذهبی و شهروندان، زمینه ساز پیشنهاد محلی با ظرفیت بالا جهت مراسم فرهنگی مذهبی و ملی به شورای اسلامی شهر توسط اینجانب گردید که در همین راستا میدان ابوذر به عنوان میدان مرکزی بیرجند با وسعت حدود 6 هکتار پیشنهاد شد.

مهندس محمد علی جاوید با اشاره به تصویب این طرح در شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: در همین راستا تهیه طرح جهت میدان ابوذر در دستور کار شهرداری قرار گرفته که انشاا… در آینده به عنوان مرکز تجمعات فرهنگی، مذهبی و ملی به عنوان نماد این شهر بهره برداری شده و مورد استفاده شهروندان قرار خواهد گرفت.

در پایان  این دیدار گزارشی توسط مهندس محمد رضا قلاسی مود رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در خصوص اقدامات این سازمان ارائه گردید.