EN

پیام تبریک شهردار بیرجند به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاریها

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، شهردار بیرجند در پیامی 14 تیر ماه روز شهرداریها و دهیاریها را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی که در راستای آبادانی کشور عزیزمان تلاش می کنند تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
نقش شهرداری ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یك نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تكیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌كنند.
نامگذاري روز «شهرداري و دهياري» اقدامي ارزنده و فرصتي مغتنم است تا ضمن قدرداني و تجليل از فعاليت هاي خالصانه و شبانه روزي خادمان مردم در عرصه هاي مختلف شهرداري و مديريت شهري، به ارزيابي عملکرد و فعاليت هاي اين نهاد اجتماعي به منظور ارتقاء سطح خدمت رساني به مردم پرداخته شود.
هر چه كه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شكل بهتری عمل كنند قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود و البته تحقق این مهم نیز در گرو همكاری مردم در اولویت نخست و همكاری بین دستگاهی در اولویت بعدی است، چرا كه یك رابطه مستقیم بین مردم و شهرداری وجود دارد و هرچه كه این رابطه از استحكام و قوت بیشتری برخوردار باشد قطعا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در خدمت رسانی توفیقات بیشتری خواهند داشت.
اينجانب روز شهرداری و دهیاری را به همه فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریك گفته و امیدوارم كه در پرتو همكاری‌های متقابل مردم، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی در خور شأن شهروندان در عرصه پیشرفت جامعه شهری و روستایی ارائه شود.