EN

چهلمین دیدار مردمی شهردار بیرجند در چله ی انقلاب برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهردار بیرجند در چهلمین ملاقات مردمی با تعداد بیش از 30 نفراز مراجعین از نقاط مختلف شهر ملاقات نمود.

 

در این دیدار شهردار بیرجند با بررسی درخواست های شهروندان در زمینه های شهرسازی، املاک، عمرانی و..  دستورات و راهکارهای لازم جهت رفع مسائل شهروندان در چارچوب مقررات را ارائه داد.

مهندس محمد علی جاوید در حاشیه این دیدار گفت: دیدارهای مردمی با هدف ارتقاء تعامل و رفع مشکلات همشهریان برگزار می شود که در جریان آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

وی ادامه داد: جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردم با شهروندان می باشد.

وی پاسخگویی به مطالبات مردمی را از وظایف مسئولان اجرایی دانست و اضافه کرد: عدم پاسخگویی مسئولان اجرایی به مردم به معنای ناشکری و ناسپاسی به انقلاب است.

به گفته شهردار بیرجند در این ملاقات ها با همفکری و تبادل نظر با مدیران حوزه شهری در صدد حل مشکلات شهروندان هستیم و پاسخگویی مناسب به مطالبات و خواسته های شهروندان در حوزه های مختلف از اولویت های ملاقات های مردمی به شمار می رود.

جاوید تقویت مبانی اسلامی در حوزه شهری و تحقق منویات مقام معظم رهبری را از مهم ترین اصول کاری در مدیریت شهری بیرجند عنوان کرد و اظهار داشت: تکریم و ارتباط نزدیک با همشهریان، مایه دلگرمی و رضایتمندی شهروندان است چراکه این امر باعث می شود مردم، مسئولان را افرادی از میان خود بدانند و فاصله بین آنها برداشته شود.

وی از مجموعه مدیران حوزه شهری خواست تا منش مدیریتی خود در پاسخگویی به شهروندان را عمل به آموزه های اسلام و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار دهند و نسبت به این مهم، اهتمام ویژه ای به کار گیرند.