EN

99 درصد از مطالبات شهروندان در حوزه شهری بیرجند قابل پاسخگویی است

شهردار بیرجند گفت: براساس بررسیهای انجام شده 99 درصد از مطالبات شهروندان فهیم در حوزه شهری این شهرقابل پیگیری و پاسخگویی است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز دوشنبه در چهارمین ملاقات عمومی با شهروندان افزود: بر این اساس یک درصد از مطالبات شهروندان از مدیران حوزه شهری مربوط به اشتغال و کمک مالی بوده که خارج از وظایف حوزه شهری است.

وی اظهار داشت: پاسخگویی مناسب به مطالبات و خواسته های شهروندان در حوزه های مختلف از اهداف و اولویت های ملاقات های مردمی به شمار می رود.

شهردار بیرجند با تاکید بر دوری از حاشیه ها و تمرکز بر نیازها و اولویت های حوزه شهری تصریح کرد: با همدلی و مشارکت شهروندی می توان شاهد ارتقاء شاخص های شهری بود.

وی افزود: تقویت مبانی اسلامی در حوزه شهری و تحقق منویات مقام معظم رهبری، مهم ترین اصل کاری در مدیریت شهری بیرجند است.

جاوید از مجموعه مدیران حوزه شهری خواست: تا منش مدیریتی خود در پاسخگویی به شهروندان بر عمل به آموزه های اسلام و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار دهند و نسبت به این مهم، اهتمام ویژه های به کار گیرند.

شهردار بیرجند همچنین بر توجه یکسان و مبتنی بر انصاف به کلیه مناطق شهری تاکید کرد و گفت: شهروندان ساکن در کلیه مناطق شهری حق دارند که از منابع و امکانات بهره مند شوند و مدیران حوزه شهری باید بستر ساز بهره مندی یکسان شهروندان همه مناطق از امکانات باشند.

وی افزود: خوشبختانه شورای اسلامی و شهرداری همدل و همپا با ارائه لوایح و طرح ها آمادگی ارتقاء شاخص ها در مناطق کم برخوردار شهر هستند.

در مناطق شهری بیرجند 230 هزار نفر ساکن هستند.