صبح سه شنبه شهردار بیرجند در یک نشست دو ساعته با پاسخگویی به سامانه تلفنی ۱۱۱ به مشکلات شهروندان پاسخ داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند بههمراه معاونین، مدیران مناطق با حضور در استانداری ، از طریق سامانه سامد «سامانه ارتباط مردم و دولت» با شهروندان بیرجندی گفتوگو کرد و به درخواستهای آنان پاسخ داد.
دکتر مهدی بهترین در این خصوص اظهار داشت: ارتباط با مردم زمینهسازی مشارکت شهروندان در برنامهریزی، نظارت و اصلاح امور با استفاده از ظرفیت دستگاههای ستادی و اجرایی را فراهم می نماید.
لازم به ذکر است این امر در راستای رفع دغدغه ها و مطالبات شهروندان و ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولین جهت رسیدگی به درخواست های شهروندان صورت پذیرفت و در این نشست به ۳۰ مورد از درخواستهای شهروندان در زمینه های آسفالت، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، فضای سبز و … پاسخگویی گردید و در همین رابطه و متناسب با درخواستهای شهروندان فهیم و با توجه به قابلیت رسیدگی هر کدام از این موارد، دستورات لازم و قانونی برای رفع این موانع به معاونتها، مدیران مناطق و مدیران سازمانهای زیرمجموعه شهرداری بیرجند صادر شد.