امروز:۰۷ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۸

دومین جلسه پاسخگویی مجازی شهردار بیرجند به تماسهای مردمی برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با توجه به شرایط موجود و با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی دومین جلسه پاسخگویی مجازی شهردار بیرجند به تماسهای مردمی با عنوان صدای شهروند برگزار شد.

شهردار بیرجند تعیین تکلیف مشکلات شهروندان را از اهداف مهم برگزاری این جلسات دانست و تاکید کرد: لازم است در جریان برگزاری این جلسات، پاسخ صریح و روشنی به شهروندان داده شود و مشکلات آنها تعیین تکلیف گردد.

جاوید با اشاره به اینکه تکریم و ارتباط نزدیک با همشهریان، مایه دلگرمی و رضایتمندی شهروندان است اذعان داشت: اهم موضوعات این جلسه تحت عنوان مسایل عمرانی مطرح گردید.

شایان ذکر است در جریان این جلسه مجازی؛ مسایل، مشکلات و درخواست ۶۰ نفر از شهروندان با حضور معاونان شهردار و مدیران مناطق رسیدگی شد.

لازم به ذکر است شهروندان گرامی می توانند از طریق پیام رسان سروش  به شماره ۰۹۳۳۵۶۵۱۰۰۰  مشکلات و درخواست های خود را مطرح نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *