EN

پاکسازی شهر در آستانه عید سعید فطر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ تسطیح و آماده سازی زمین داخل مصلی المهدی انجام شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند با اعلام این خبر گفت: زمین داخل مصلی المهدی توسط ماشین آلات شهرداری شامل لودر، کامیون، گریدر، مینی لودر، تراکتور و نیسان به مدت سه روز آماده سازی و تسطیح گردید.
موسی میرزایی از آذین بندی میادین سطح شهر، خصوصا میادین منتهی به مصلی مانند میدان نماز، صنایع و ابن حسام و … خبر داد و یادآور شد: از اقدامات شهرداری در آستانه عید فطر می توان به نصب ریسه های پارچه ای رنگی و پرچم های الوان در بلوارها و معابر اشاره کرد.
وی با اشاره به ساخت المان ویژه عید فطر در مجموعه کارگاه زیباسازی شهرداری و نصب آن در محل میدان ابوذر اظهار داشت: تبلیغات محیطی و نصب بنرهای تبریک عید سعید فطر، آماده باش و حضور نیروها و خودروهای آتش نشانی در محل برگزاری نماز عید از دیگر اقدامات می باشد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری از رفت و روب، نظافت و آبپاشی معابر منتهی به مصلی المهدی توسط نیروهای خدمات شهری یاد کرد و ادامه داد: کل دستگاههای ناوگان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت و قدرت جهت انتقال نمازگزاران فعال خواهند بود.
میرزایی اضافه کرد: 70 تا 80 درصد اتوبوسها (بخش دولتی) در عید فطر به صورت رایگان در خصوص جابجایی نمازگزاران اقدام می نمایند.