EN

حذف تبلیغات داربستی از سطح شهر

شهردار بیرجند اعلام کرد: با نصب 50 سازه جدید ویژه مناسبتهای فرهنگی، تبلیغات داربستی از سطح شهر جمع آوری می گردد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید افزود: یکی از نابسامانی های شهری در شهر بیرجند، وضعیت نامناسب تبلیغات شهری است که مشکلات عدیده ای برای منظر شهر و همچنین شهروندان ایجاد نموده است.

وی در ادامه از دیگر مشکلات نصب بنرهای متعدد در سطح شهر را مشکلات ترافیکی، ایجاد مشکل برای عابران پیاده و نازیبایی های بصری عنوان کرد.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: با اجرای این سازه ها شاهد چهره جدیدی از تبلیغات مناسبتی در سطح شهر خواهیم بود و تقاطع ها و حاشیه میادین از آشفتگی خارج خواهد شد.

جاوید افزود: قرار است سازه های بخش تبلیغات محیطی را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی اظهار داشت: این سازه ها به صورت استندهای 4*3 در سطح شهر صرفا جهت استفاده مناسبتهای فرهنگی در نقاط مختلف شهر نصب می گردند و هیچگونه بهره برداری تجاری ندارند.

وی عنوان کرد: در ساخت این سازه ها از توان داخلی شهرداری استفاده شده و مصالح آن نیز آهن آلات بازیافتی بوده که باعث صرفه جویی 250 میلیون ریالی شده است.

شهردار بیرجند در پایان خواستار همکاری شهروندان و دستگاههای اجرایی در اجرای این پروژه و خودداری از نصب خودسرانه بنر برای داشتن شهری زیباتر شد و اضافه کرد: با تکمیل این طرح تمامی سازه های داربستی جمع آوری خواهد شد و ادارات و ارگانهایی که تصمیم به نصب تبلیغات مناسبتی داشته باشند صرفاً می توانند از این سازه ها استفاده کنند و ضروری است هماهنگی لازم با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به عمل آورند.