EN

عضو کانون هنرمندان خراسان جنوبی: نام شهردار بیرجند در این شهر جاوید می ماند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ کانون هنرمندان خراسان جنوبی روز چهارشنبه با حضور در محل دفتر شهرداری بیرجند با ایشان دیدار کردند.

 

مسئول کانون هنرمندان خراسان جنوبی در این جلسه ضمن تشکر از شهردار برای مکانی که تحت عنوان کانون در اختیار اعضا قرار داده شده، گفت: هنرمندان این کانون بابت دید باز، نگاه ویژه و همکاری با کانون ، قدردان زحمات شهردار بیرجند می باشند.

رفیعی با اشاره به انتصاب مدیران خوب و کاردان در شهرداری اظهار داشت: کانون هنرمندان برای روز شوراها برنامه خاصی پیش بینی کرده تا با برگزاری این برنامه برای کارکنان شهرداری بتوانیم قدردان زحمات و حمایت های شهردار و مجموعه شهرداری بیرجند باشیم.

یکی از اعضای کانون هنرمندان نیز در این جلسه اذعان داشت: شهردار بیرجند با اقدامات خوبی که در سطح شهر انجام داده نام و یاد خود را در شهر بیرجند جاوید و ماندگار کرده است.

افتخاری با بیان اینکه با وفاق و همدلی می توان اقدامات موثر و مفیدی در سطح شهر انجام داد افزود: با تشکر از پیش بینی ها و اقدامات پیشگیرانه شهرداری بیرجند جهت سیل به نیابت از شهروندان، از همت شهرداری در ستاد بحران و آرامشی که به تبع برای شهروندان در پی داشت تقدیر می نماییم.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر نیز قدرشناس زحمات مدیریت شهری می باشد؛ یادآور شد: کانون هنرمندان به عنوان بخش کوچکی از شهروندان از زحمات شهردار بیرجند تشکر می نماید.

جعفر پور یکی دیگر از اعضای کانون هنرمندان نیز در ادامه جلسه اذعان داشت: ضمن تشکر از شهرداران قبلی در مقایسه با سالهای اخیر و بدون اغراق، عملکرد شهردار فعلی در تاریخ این شهر ثبت خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروزه در این شهر شاهد انجام کارهای بسیار بزرگ و ماندگاری هستیم که با وجود محدودیت های مالی توسط شهرداری بیرجند انجام می شود.

جعفرپور با اشاره به اقدامات شایسته شهرداری در پارک خطی بلوار پیامبر اعظم (ص) یادآور شد: بیش از تلاش شهردار بیرجند، نگاه ایشان را تحسین می کنیم .

وی خاطر نشان کرد: عدم نصب المان های موقت در آستانه سال نو، اقدام بسیار ارزنده ای بود و باور داریم که از دل اقدامات خوب شهرداری بیرجند المان های ماندگاری سربرخواهد آورد که یاد شما را برای همیشه در شهر بیرجند زنده نگه خواهد داشت.

دکتر اسلامی نیز از دیگر اعضای این کانون گفت: اعضای کانون، دلگرم به حمایت های شهردار و مجموعه شهرداری هستند.

شهردار بیرجند نیز در این دیدار اظهار داشت: بار مسئولیت من با محبت شما سنگین تر می باشد و اگر تاکنون توفیقی حاصل شده بعد از لطف خداوند و دعای پدر و مادر، به وجود شورایی بر می گردد طی سالهای متعدد کاری و ارتباط با شوراهای مختلف، بسیار متفاوت هستند.

مهندس محمد علی جاوید وجود شورای پنجم را یک فرصت دانست که زیر سایه این فرصت می توانیم فعالیت های خوبی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: فضا برای کار کردن فراهم است و شورای شهر در مقابل طرح ها و پیشنهاداتی که ارائه می شود مقاومت نکرده و همکاری می کنند.

شهردار بیرجند اضافه کرد: با منابع درآمدی محدود اما در کنار شورا و شهروندان برای انجام کارهای بزرگ عمرانی در سطح شهر انگیزه داریم.

جاوید مردم بیرجند را قدرشناس و با فرهنگ دانست و عنوان کرد: پروژه های بزرگی از جمله چهارشنبه بازار جدید را با 7000 متر مربع در منطقه کم برخوردار شهر ایجاد کردیم و امیدواریم فرهنگسرای صیاد، میدان اجتماعات، باغ ملی و پارک جنگلی در کنار سایر پروژه ها برای شهروندان بیرجندی به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر، حمایت شهروندان را می طلبیم افزود: کانون هنرمندان را بسیار برجسته می بینیم با ظرفیت انسانهای فرهیخته و توانمند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت هنری شما استفاده کنیم.