EN

اقدامات شهرداری بیرجند؛ گرما بخش تنور انتخابات

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند از انجام اقدامات شهرداری در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه خبر داد.
حمیدرضا حبیبی گفت: در این راستا، اقدامات فرهنگی تبلیغی از جمله نصب بنر و پوستر بر روی اتوبوس‌های درون شهری انجام شده و همچنین تعداد ۳۰ عدد بنر برای این منظور در سطح شهر نصب شده است و تعداد ۲۱ مکان به منظور نصب تبلیغات نامزدهای محترم انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز با هماهنگی فرمانداری شهرستان بیرجند در میادین و نقاط پر تردد شهر نصب می شود.

وی افزود: علاوه بر این، ۱۰ نقطه به عنوان جایگاه تبلیغات برای نامزدهای محترم انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح شهر پیش بینی شده است.

حبیبی با بیان اینکه از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی، نامزدها می توانند از این فضاها و امکانات در راستای انجام تبلیغات خود استفاده نمایند، تصریح کرد: دستور العمل تبلیغات نامزدها از سوی ستاد انتخابات شهرستان بیرجند به ایشان ابلاغ گردیده و انتظار می رود نامزدهای محترم و طرفدارنشان بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغی، عمل نموده تا در آستانه سال نو ضمن حفظ سیما و منظر شهری زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات پیش رو باشد.