EN

تقدیر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از خدمات شهرداری بیرجند در سفر ریاست جمهوری

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با حضور در دفتر شهردار بیرجند از زحمات مدیریت شهری در تجهیز ستاد پاسخگویی سفر رئیس جمهور به استان تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در این دیدار با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام توان و ظرفیت خود وارد این میدان شد اظهار نمود: آماده باش بخش وسیعی از نیروهای خدماتی، عمرانی، اطلاع رسانی، آتش نشانی، اتوبوسرانی، پیشگیری و….. در سه جبهه ستاد پاسخگویی ارتباطات مردمی ، استادیوم آزادی و شهر بیرجند و حضور حداکثری مردم در این مراسم خستگی را به حلاوت تبدیل نمود.
دکتر مهدی بهترین با اشاره تجربه موفق همدلی و همکاری در این مراسم تصریح نمود: این مراسم فراملی و استقبال چشمگیر مردم خطه خراسان جنوبی فضای امنی را برای کشور بیمه نمود.
شهردار بیرجند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات یکایک پرسنل شهرداری بیان نمود: این افتخار سهم همه ماست و مفتخریم که بازوی توانمند استانداری بوده ایم.
دکتر بهترین با تاکید بر زیرساخت های شهری عنوان نمود: در مدیریت جدید شهری با اقدامات چشمگیر در زیرساخت های شهری خصوصا در شمال شهر در جهت ایجاد روحیه نشاط و تقویت امید به مردم گام برداشته ایم.
به گفته وی در دولت سیزدهم شهرداری بیرجند 60 درصد فعالیت های خود را در شمال شهر که الحق سزاوار خدمت می باشند متمرکز نموده است.
در پایان این دیدار از خدمات پرسنل شهرداری در سفر ریاست جمهوری توسط مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تقدیر شد.