EN

“خدمات رایگان اتوبوس های ناوگان حمل ونقل درون شهری شهرداری بیرجند به بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)”

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)و گرامیداشت مقام زن و روز مادر اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرداری بیرجند(سازمانی) روز شنبه ۲۴دیماه برای تمام بانوان خدمات رایگان ارائه می دهد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و‌امور بین الملل شهرداری بیرجند؛
مدیریت شهری با دو رویکرد محتوایی ترویج و گسترش ارزش‌های مادری و معرفی و شناخت ویژگی‌های حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زن امروز اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی نمود.
شهردار بیرجند ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)و گرامیداشت مقام زن با اعلام این خبرگفت: ویژه برنامه ی ریحانه رسول با عنوان شادیانه ای برای مادران و دختران از جمله این اقدامات بود که با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری صبح دیروز با حضور جمع کثیری از بانوان شهر بیرجند در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار گردید.
دکتر مهدی بهترین با اشاره به افتتاح بازارچه صنایع دستی شهرداری عنوان نمود: این بازارچه نیز به همین مناسبت و در راستای توجه به زنان خصوصا زنان سرپرست خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی یکشنبه ۲۵دی افتتاح می گردد.

شهردار بیرجند با تاکید بر فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه در قالب طرح‌های مختلف از سوی شهرداری بیرجند اظهار داشت: در این راستا بازارچه صنایع دستی به مدت شش روز به صورت رایگان در اختیار جمع زیادی از بانوان هنرمند جهت عرصه محصولات صنایع دستی قرار می گیرد.
به گفته وی نورپردازی میادین ، بلوارها و خیابان های شهر بیرجند نیز به همین مناسبت انجام شد.
دکتر بهترین در پایان خاطر نشان کرد: به همین مناسبت روز شنبه ۲۴دیماه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری(سازمانی) به تمام بانوان شهر بیرجند خدمات رایگان ارائه خواهد داد