EN

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند خبر داد: تحقق شهرسازی هوشمند تا پایان سال 1402

با تدبیر دکتر بهترین، شهردار بیرجند، نقشه راه مناسبی جهت هوشمند سازی و شهروند سپاری سیستم شهرسازی در شهرداری بیرجند تدوین شده است.

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهرسازی هوشمند تا پایان سال 1402 محقق می گردد.

🔻مهندس مریم زمانیان با اعلام این خبر عنوان داشت: هوشمندسازی و ایجاد شهر الکترونیک از راهکارهای نوین جهت حل مشکلات و برنامه ریزی جامع نگر می باشد که با دستور شهردار بیرجند انشاالله تا پایان سال شاهد تحقق این هدف مهم خواهیم بود.

🔻وی با بیان اینکه سیاست و رویکرد شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری مبتنی بر ایجاد شهر هوشمند به عنوان محور تحول و توسعه است ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، خدمات شهر به صورت هوشمند در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

🔻زمانیان با اشاره به مزایای این رویکرد گفت: از مزایای این رویکرد خدمات غیر حضوری به شهروندان می باشد که در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان ذیل زیرسامانه های مذکور در حال تکمیل می باشد تا بتواند در کمترین زمان نظارت و سرعت بیشتر برای انجام فعالیت های مختلف را پوشش دهد.

🔻وی افزود: با متصل شدن این زیر سامانه ها به اطلاعات زیرساختی و متصل شدن به سایر اطلاعات در سازمانها و نهادهای دولتی در سطح شهر مانند ادارات (آب ،گاز ، برق ، نظام مهندسی ، راه و شهرسازی و…) گامی عملی جهت هوشمند سازی خواهد برداشته خواهد شد.

🔻مهندس زمانیان در پایان اذعان داشت: امیدواریم با کوشش خدمتگزاران مردم درآینده نزدیک شاهد ارائه خدمات با سرعت و دقت مناسب و زمینه الگو شدن در کشور را برای حکمرانی اسلامی فراهم آوریم.