EN

شهردار بیرجند در جلسه تجلیل از کاپیتان تیم والیبال بانوان کشور مطرح نمود: شهرداری به دنبال ایجاد روحیه نشاط در جامعه و شهروندان است و قطعا ورزش بهترین مسیر برای رسیدن به این امر می باشد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند در جلسه دیدار و تجلیل از ورزشکار بیرجندی، مهسا کدخدا کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان کشور، با تأکید بر شناساندن ورزشکاران و موفقیت های آنان به شهروندان ، تصریح کرد: اینجانب به نیابت از شهر و شهروندان بیرجندی این موفقیت را به شما تبریک عرض می نمایم
دکتر بهترین خاطر نشان نمود: شهرداری در کنار وظایف عمرانی وظایف دیگری از جمله فرهنگی و ورزشی نیز دارد که شاید در سنوات گذشته کمتر به آن پرداخته شده است که با استفاده از مشاهیر فرهنگی، ادبی و ورزشی بومی می توانیم گام موثری در زمینه اعتلای شهرمان بیرجند برداریم .
شهردار بیرجند بیان نمود: در مدیریت جدید شهری به دنبال ایجاد روحیه نشاط در جامعه و شهروندان هستیم و قطعا ورزش بهترین مسیر برای رسیدن به این امر می باشد .
وی با اشاره به افزایش 500 درصدی بودجه فرهنگی ورزشی شهرداری در سال 1401 اذعان داشت: افزایش بودجه فرهنگی ورزشی شهرداری از 250 میلیون تومان به 1 میلیارد و 250 میلیون تومان در سال جاری خود گواه این ادعا می باشد.
دکتر بهترین ادامه داد: در احداث بوستان ها تامین زمین ورزش از ملزومات می باشد که در بوستان الهیه که هفته دولت امسال به بهره برداری رسید نیز این مهم دیده شد و زمینی به مساحت 1100 متر به امر ورزش اختصاص داده شد.
شهردار بیرجند در پایان درخصوص رفع مشکلات و مطالبات مهسا کدخدا ورزشکار تیم ملی والیبال بنام استان خراسان جنوبی قول پیگیری داد.
لازم به ذکر است مهسا کدخدا، بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است که سابقه بازی در تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران و همچنین نائب قهرمانی در لیگ برتر ایران را نیز دارد.وی نخستین بازیکن از خراسان جنوبی است که در تیم ملی والیبال زنان حضور داشته است.
مهسا کدخدا از سال ۱۳۸۶ به عضویت تیم‌ ملی درآمده و در سال ۱۳۸۹ به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی اعزام شده است.
وی به همراه باشگاه پرسپولیس مقام سوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را کسب کرده و به همراه تیم ملی تورنمنت بین‌ المللی Szeles Peter مجارستان به نائب قهرمانی رسید و به عنوان بهترین آبشارزن تورنمنت انتخاب شد و همچنین اخیرا در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی به میزبانی کشور ترکیه ، تیم والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران به کاپیتانی مهسا کدخدا نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.