EN

شهردار بیرجند در دیدار با جمعی از کارگران شهرداری: حقوق معوقه کارکنان شهرداری بیرجند را به روزرسانی کردیم

پیگیر ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی برای نیروهای شهرداری هستیم

دکتر بهترین، شهردار بیرجند گفت: معوقات حقوق و مزایای کارکنان شهرداری را طی دو سال اخیر پرداخت و به روزرسانی کرده ایم و پیگیر ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی برای همکاران هستیم.
شهردار بیرجند به مناسبت روز و هفته کار و کارگر با جمعی از کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دیدار کرد.
دکتر مهدی بهترین در این دیدار ضمن تبریک روز و هفته کار و کارگر و قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کارگران بخشهای مختلف شهرداری بیرجند به مقام و جایگاه رفیع کار و کارگر به خصوص در جوامع اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در شهرداری بیرجند طی دو سال گذشته نشان دادیم که می توانیم کارهای بسیار بزرگی انجام دهیم و در همین مدت کوتاه، پروژه های زیربنایی شاخص و بزرگ فراوانی در سطح شهر بیرجند اجرا شده و یا در دست اجرا می باشد.
وی افزود: در حالیکه شهرداری های دیگر در استان با مشکل پرداخت حق و حقوق اولیه پرسنل دست و پنجه نرم می کنند در شهرداری بیرجند حقوق و مزایا و معوقات کلیه همکاران در بخش های مختلف، پرداخت شده و تقریبا به صفر رسیده است و این حداقل کاری بود که برای ایجاد انگیزه و دلگرمی پرسنل و همکاران پرتلاشمان باید انجام می دادیم.
شهردار بیرجند با بیان اینکه پیگیر ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی برای مجموعه نیروهای شهرداری هستیم، تصریح کرد: با وجود برخی ناملایمات با هماهنگی حاکمیت، پیگیر رفع مشکل مسکن، ایجاد کانون بازنشستگان شهرداری، انعقاد قرارداد با بیمارستان‌های مختلف و برخی امور رفاهی دیگر برای بهره‌مندی همکاران هستیم.
دکتر بهترین در پایان با قدردانی مجدد از تلاشهای شبانه روزی کارگران بخش های مختلف شهرداری بیرجند برای ارایه خدمات بهتر و بیشر به همشهریان، از همراهی و صبر و تحمل خانواده های آنان نیز قدردانی نمود.
در پایان هم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تعدادی از کارگران نمونه در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری بیرجند تجلیل به عمل ِآمد.