EN

همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن با حمایت شهرداری بیرجند برگزار شد: پویش فرزندان انقلاب به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند از برپایی یک غرفه فرهنگی و هنری با برنامه های متنوع برای کودکان در میدان ابوذر به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در این شهر خبر داد.
حمیدرضا حبیبی گفت: در این غرفه که با حضور گروهی از هنرمندان بومی و حمایت شهرداری بیرجند برپا شده بود، پویشی تحت عنوان “پویش فرزندان انقلاب” با رویکرد تبیین نقش دهه نودی ها در پیشبرد اهداف انقلاب و اداره کشور به عنوان آینده سازان میهن اسلامی برگزار شد که با پیش بینی برنامه های متنوعی شامل مسابقه نقاشی، گریم صورت کودکان با نقش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهدای بادکنک به کودکان و… همراه بود.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، عهدنامه ای آماده شده بود و کودکان حاضر در راهپیمایی به صورت نمادین با اثر انگشت خود در ذیل آن، متعهد شدند فرزندان شایسته ای برای ایران اسلامی باشند.
وی ادامه داد: همچنین کادر و قاب عکسی در غرفه، تدارک دیده شده بود و از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این قاب عکاسی می شد که این عکس ها در آرشیو نگهداری می شود و قرار است از طرف شهرداری بیرجند به قید قرعه به تعدادی از صاحبان این عکس ها هدایایی تقدیم گردد.