EN

ضرورت استفاده از خرد جمعی و انجام کار تیمی در موفقیت یک مجموعه

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری بیرجند؛ روز گذشته مدیر شهرداری منطقه یک با مسئولین دوایر مختلف این منطقه دیدار کرد.

مهندس محمدحسین ربیعی گسک در این دیدار بر ضرورت استفاده از خرد جمعی، انجام کار تیمی، همفکری و تعامل در موفقیت یک مجموعه تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از اقدامات مثبتی که در جهت پیشرفت همه جانبه منطقه انجام شده خاطر نشان کرد: تاکنون اقدامات موثری در این منطقه صورت گرفته و انتظار می رود از این پس نیز همکاران با تمام توان و تلاش خود در جهت پیشرفت و آبادانی منطقه گام بردارند.

مدیر منطقه یک شهرداری به انعکاس فعالیت واحدهای مختلف منطقه توسط روابط عمومی اشاره کرد و در ادامه از کارکنان خواست تا با همدلی بیشتر و رعایت اخلاق حرفه ای، تعامل و ارتباط مستمر با همکاران و شهروندان نسبت به ارتقاء و بهبود ارائه خدمات تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

مهندس ربیعی یکی از ولویت های کاری مجموعه را بحث وصول مطالبات و معوقات سالهای گذشته دانست که این امر مستلزم تعامل واحدهای مختلف می باشد.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین یادآور شد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و بدون شک کارکنان شهرداری به عنوان نهاد خدمت رسان جامعه، وظیفه خطیری در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان ایفا می کنند.در پایان هر یک از مدیران و مسئولان واحدهای عمران، خدمات شهری، شهرسازی و درآمد گزارشی از وضعیت جاری و نحوه خدمت رسانی در حوزه های کاری خود ارائه کردند و به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.