EN

آمادگی شهرداری در راستای ارائه خدمات به محله جلیلیان و تعاونی مسکن فرهنگیان

روز گذشته بازدیدی با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، دادستان مرکز استان،فرماندار،شهردار بیرجند، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیر کل راه و شهرسازی استان به منظور بررسی برخی مشکلات ساکنین محله جلیلیان و تعاونی مسکن فرهنگیان واقع در اراضی بلوار شهید ناصری صورت گرفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند در بازدید از محله جلیلیان اظهار داشت: تمام محلات شهر برای شهرداری یکسان است و همه شهروند شهر محسوب می گردند ، شهرداری در راستای وظیفه ذاتی خود ملزم به ارائه خدمات به همه شهروندان می باشد.

مهندس محمد علی جاوید ادامه داد:  محله جلیلیان جزو منطقه خدماتی شهر نبوده و دارای طرح تفکیک نمی باشد لذا آماده سازی این محله مطابق با سایر محلات می بایست صورت پذیرد و در صورت دستور قضایی و ابلاغ مالکیت معابر به شهرداری، عملیات آماده سازی توسط مدیریت شهری آغاز خواهد گردید.

در ادامه این بازدید شهردار بیرجند در خصوص تعاونی مسکن فرهنگیان نیز خاطر نشان کرد: بلاتکلیفی وضعیت تعاونی مسکن فرهنگیان باعث بدبینی برخی از شهروندان به نهادهای خدمت رسان می گردد.

جاوید با اشاره به وظایف شهرداری در این خصوص گفت: قطعا شهرداری آخرین نهاد خدمت رسان بعد از فراهم آوردن کلیه زیرساخت ها توسط نهادهای ذی ربط می باشد و نمی تواند فراتر از قانون عمل نماید.

شهردار بیرجند در پایان با تاکید بر فراهم نمودن زیرساخت ها توسط نهاد های خدمت رسان تصریح نمود: به محض فراهم نمودن زیرساخت ها و آسفالت توسط نهاد های خدمت رسان، شهرداری نسبت به ارائه کلیه خدمات شهری (اعم از رفت وروب، جمع آوری زباله، ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری و …..) اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید مقرر گردید در اسرع وقت جلسه ای با حضور مسئولین مربوطه و نمایندگان ساکین این اراضی تشکیل تا در جهت رفع و کاهش مشکلات این اراضی اقدام گردد.