EN

برگزاری اولین جلسه کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی استان خراسان جنوبی در سال 96

 با حضور شهرداران استان خراسان جنوبی ،اولین جلسه کمیته پشتیبانی اربعین استان خراسان جنوبی به میزبانی شهرداری بیرجند در سال 96 برگزار شد.

دکتر مدیح شهردار بیرجند در ابتدای جلسه با اعلام اینکه ، بزرگترین گردهمایی مذهبی دنیا  در  اربعین حسینی در کشور عراق ، اتفاق می افتد اظهار داشت : ما از این مراسم مهم تری نداریم که 20 میلیون نفر جمعیت در یک زمان و مکان  بدون کوچکترین مشکلی جمع شوند و این در دنیا بی نظیر است .

وی خدمت برای امام حسین (ع) را افتخار دانست و گفت:حضور کم رنگ شهرداران در این جلسه هم از مظلومیت امام حسین (ع) می باشد که ما از شهرداران استان ، انتظار بیشتری داشتیم .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اولین تجربه خدمت در کشور عراق  را داشتیم افزود: انشالله در اربعین سال جاری با برنامه ریزی های بهتر بتوانیم امکانات و تجهیزات بهتری نسبت به سال گذشته در کشور عراق مستقر کنیم تا شاهد خدمات دهی مناسب از جانب شهرداری بیرجند در اربعین حسینی باشیم.

دکتر مدیح تصریح کرد: با توجه به ایینکه شخص استاندار رئیس ستاد اربعین استان می باشد ،در سال گذشته است همکاری خوبی را از مجموعه استانداری داشتیم که امیدواریم امسال هم با توجه به شناختی که دارم ، شاهد همکاری خوبی از مجموعه استانداری و شخص استاندار باشیم.

لازم به ذکر است کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی در استان با مسئولیت شهرداری و شخص شهردار می باشد .