EN

حال خوب عمرانی شهر بیرجند اجرای فعالیت عمرانی در 12 تقطه از شهر توسط شهرداری

 معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: فعالیت های عمرانی در 12 نقطه از شهر بیرجند توسط شهرداری در حال انجام است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علی عدل روز جاری در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی هفته دولت افزود:

وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی شهر تلاش داریم تا فعالیت ها به صورت متوازن در تمام مناطق از شمال تا جنوب پیگیری شود.

وی افزود: علی رغم کمبود بودجه، انجام هیچ پروزه ای تاکنون متوقف نشده و همچنان مسایل شهری پیگیری و رسیدگی می شود.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: در حال حاضر با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، تیم عمرانی شهرداری بیرجند در حوزه های مختلف بهسازی معابر و بلوارها، آسفالت و توسعه فضای سبز در گوشه گوشه شهر انجام می شود به گونه ای که شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

عدل یادآور شد: اجرای پروژه های مختلف عمرانی باعث تحول ساختاری و گسترش فرهنگ شهرنشینی می شود.

وی با اشاره به حال خوب عمرانی شهر بیرجند اضافه کرد: چرخش چرخه عمرانی در مقایسه با سالهای گذشته با سرعت بیشتری در حال انجام می باشد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، پروژه های عمرانی را از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن ذکر کرد و یادآور شد: ایجاد سیمای مطلوب شهر از مولفه های آرامش شهروندان و نشاط اجتماعی می باشد.

شایان ذکر است اجرای پروژه بازگشایی طرح فرزان، پارک سایت اداری، پارک مهرشهر، زیباسازی میادین و آیلندهای سطح شهر و … از جمله پروژه های عمرانی هستند که در نقاط مختلف سطح شهر در حال انجام می باشند.