EN

در آستانه سال تحصیلی انجام شد؛ آسفالت مدارس به متراژ 10000 مترمربع

سرپرست شهرداری بیرجند گفت: در آستانه ی مهر ماه، آسفالت مدارس به متراژ 10 هزار متر مربع توسط شهرداری بیرجند انجام شده است.

 

مهندس حسن خانزاد به موزائیک فرش  پیاده روی  معابر خیابانهای معلم و طالقانی  به متراژ 2000 مترمربع، لکه گیری معابر وپیاده رو های منتهی به مدارس، مساجد و حسینیه ها و ترمیم نوار حفاری  معابر به متراژ 5000 مترمربع  (به خصوص بلوار عبادی و خیابان رجایی) اشاره کرد.

وی در ادامه از آسفالت معابر بهمن و  نصر، اجرای جوبه، جدول و پل سنگی به متراژ2000 متر طول و اجرای میدان آیت الله هاشمی خبر داد.

سرپرست شهرداری بیرجند به اجرای سرعت گیر  خیابان انقلاب  – خیابان پاسداران در آستانه ی مهر 96 اشاره کرد و افزود: شست و شوی کلیه ایستگاههای اتوبوس، لکه گیری آسفالت اطراف مدارس، همکاری با مدارس در خصوص فعالیت هایی که مرتبط با شهرداری می باشد و نصب پلاکاردهای مخصوص استقبال از مهر به همراه نظافت معابر و جوبه های اطراف مدارس از دیگر اقدامات شهرداری برای شروع مدارس می باشد.

مهندس خانزاد به نظافت گروهی حوالی مدارس و عدم صدور مجوزهای حفاری با توجه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: گلکاری میادین و بلوارهای سطح شهر با کاشت 000/65 بوته گل و آماده سازی میادین و آبنماهای آن جهت تلطیف و شادابی فضای شهر در روزهای آغازین سال تحصیلی نیز از دیگر اقدامات می باشد.

وی خاطر نشان کرد: 6 کیلومتر خط کشی محوری، خط کشی عابر پیاده و خرید لباس پلیس مدرسه به تعداد 50 دست به همراه نصب بنر پلیس (بنر آموزشی) و نصب 50 عدد تابلوی کلبه ای مدرسه انجام شده است.

سرپرست شهرداری بیرجند به نصب بنرهای خوش­آمدگویی به دانش­آموزان و دانشجویان در سطح شهر اشاره کرد و اذعان داشت: امضا تفاهم نامه ای بین سازمان آتش نشانی و سازمان دانش آموزي اداره كل آموزش و پرورش جهت  اجراي طرح ايمن يار در مدارس  شهر بيرجند منعقد و امضا گردیده است.

وی از اجراي طرح آموزش ايمني و آتش نشاني به دانش آموزان كليه مقاطع تحصيلي در مدارس شهرستان بيرجند خبر داد و افزود: طرح ديوارنويسي در قالب پيام ايمني جهت ترويج فرهنگ ايمني در مدارس نیز اجرا گردیده است.

وی در پایان به نصب المان های مدادتراش در خیابان جمهوری، المان کلاس درس در میدان امام، المان مدادرنگی در میدان ابوذر و المانهای مدادتراش و مدادرنگی در تقاطع خیابان مدرس و 15 خرداد اشاره کرد.