EN

در بیست و پنجمین ملاقات مردمی شهردار بیرجند مطرح شد: لازمه داشتن شهری ایده آل، رفع نیازهای شهروندان می باشد

شهردار بیرجند گفت: لازمه داشتن شهری ایده آل، رفع نیازهای زندگی شهروندان است که تنها راه رسیدن به آن آگاهی از مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آنها می باشد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز دوشنبه در بیست و پنجمین ملاقات عمومی با شهروندان افزود: دیدار مستقیم با شهروندان و آشنایی دوطرفه و بی واسطه با مسئولین یکی از مهم ترین اقداماتی است که می توان از طریق آن به درخواستهای شهروندان ارج نهاد و رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم از جمله سیاستهای خدمتگزاری است که باید به طور جدی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

شهردار بیرجند اضافه کرد: آشنایی با مسائل شهروندان می تواند مدیران را در برنامه ریزی برای حوزه های مختلف یاری دهد.

جاوید هدف این ملاقاتها را تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان دانست و یادآور شد: بسیاری از خواسته های مطرح شده به حق می باشد و مدیران باید در دوران خدمت رسانی به مردم در جهت رفع نیازها و حل مشکلات آنها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم عموماً مرتبط با حوزه شهرسازی است عنوان کرد: تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

لازم به ذکر است شهردار بیرجند در این دیدار  به صورت حضوری دستورات لازم برای حل مسایل و مشکلات بیش از 40 نفر از شهروندان را صادر نمود.