EN

در راستای زیباسازی بلوار ها و ورودی های شهر انجام شد

در راستای زیباسازی بلوار ها و ورودی های شهر انجام شد

گلکاری بلوار شهدای عبادی

با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا از بلوارها، عملیات کاشت بلوار شهدای عبادی با استفاده از بیش از 4000 بوته گل دائمی انجام شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند  کاشت گل با هدف ايجاد چشم اندازي زيبا از محيط هاي شهري و بويژه فضاي سبز ، توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری به مرحله اجرا درآمد.

شهردار بیرجند  و رئیس شواری اسلامی شهر بیرجند با حضور در بلوار شهدای عبادی  ضمن کاشت  چند عدد نشاء گل  به صورت نمادین،  از نزدیک به کارگران فضای سبز خسته نباشید گفتند.

مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت :  در راستای عملیات زیباسازی بلوار های سطح شهر ، 800 متر از بلوار شهدای عبادی با هزینه بیش از 150  میلیون ریال گلکاری گردید. همچنین در دو هفته اخیر سیستم آبیاری تحت فشار این بلوار با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز انجام شده است که بزودی نورپردازی  بلوار در راستای زیباسازی اجرا خواهد گردید.

شهردار بیرجند از شهروندان گرامی درخواست نمود ؛ با توجه به هزینه بالای اجرا و نگهداری فضای سبز، در حفظ و نگهداری فضای سبز شهر کوشا بوده و شهرداری را در این امر یاری کنند.

شایان ذكر است نشاهاي استفاده شده در اين عمليات از نوع گل رز  ، زرشک زینتی و پامپا گراس مي باشند و تنوع و نوع نشا هاي كاشته شده در جهت ايجاد جلوه هاي زيباي بصري در بلوار ها و فضاي سبز از جمله اهداف شهرداری  بشمار مي رود.