EN

رئیس اداره حراست شهرداری بیرجند: تلاش نیروهای شهرداری بر ارائه عملکرد مطلوب در ارتباط با شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جلسه توجیهی سرکارگران واحدهای عمران، خدمات شهری و فضای سبز، مامورین اجرائیات و سد معبر به همت اداره حراست شهرداری بیرجند برگزار شد.

 

رئیس اداره حراست شهرداری بیرجند روز گذشته در این جلسه که در محل نمازخانه شهرداری برگزار شد مطالبی در خصوص آشنایی نیروها با تعاریف و اصول کار محوله و قواعد و قوانین مرتبط ارائه نمود.

مهندس علی حسینی بر تلاش و اهتمام ویژه نیروها در ارائه عملکرد مطلوب در ارتباط با شهر و شهروندان تاکید داشت.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات موجود و با هدف ارائه راهکار و پیشنهادات در جهت رفع آنها اضافه کرد: آشنایی بیشتر پرسنل با اصول و مبانی حفاظتی حراست در بحث آشنایی با تهدیدات حفاظتی و امنیتی و همچنین شیوه های خاص دشمن شناسی و شناسایی تهدیدات مرتبط با حوزه شهرداری از دیگر اهداف برگزاری این جلسه می باشد.

وی افزایش سطح آگاهی پرسنل در خصوص حفاظت گفتار، اطلاع رسانی به موقع از وضعیت موجود در شهر در بحث خدمات شهری و عمران و همکاری گسترده با واحد حراست را از مهم ترین موضوعات مطروحه در این جلسه عنوان کرد.

شایان ذکر است در این جلسه توجیهی تعداد 42 نفر از سرکارگران واحدهای عمران، خدمات شهری و فضای سبز، مامورین اجرائیات و سد معبر حضور داشتند.