EN

رضایتمندی کامل از رفتار، منش و اخلاق بانوان شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند همزمان با میلاد باسعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه (س) از زنان شاغل شهرداری تقدیر شد.

 

شهردار بیرجند در این جلسه که در محل نمازخانه شهرداری و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران برگزار شد گفت: از ظرفیت بانوان در شهرداری و شورای اسلامی شهر استفاده شده و رضایتمندی کامل از رفتار، منش و اخلاق آنها وجود دارد.

مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: در شهرداری و مجموعه های وابسته، بانوان شاخص و الگویی داریم که با اقتدار، صلابت و متانت در جلسات حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه در جمع مدیران شهرداری تعدادی از بانوان نیز حضور دارند در خصوص استفاده بیشتر از بانوان در رده های مدیریتی ابراز امیدواری کرد.

شهردار بیرجند ضمن بیان جایگاه و منزلت زنان در خانواده و جامعه خاطر نشان کرد: بانوان می توانند با مطالعه زوایای مختلف زندگی بزرگ بانوی اسلام از ایشان الگو گرفته و ایشان را در زندگی  اجتماعی و شخصی خود به کار بندند.

 جاوید تأثیر زن در نظام زندگی بشری و تعلیم و تربیت نسل، و به تعبیر دقیق تر تأثیرگذاری زن در نظام آفرینش را امری روشن و بدون تردید دانست و ادامه داد:  مقام زن بایستی به بهترین وجه ممکن ارج نهاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز ضمن تقدیر از بانوان شهرداری اضافه کرد: آرامش و بنیان خانواده و در پی آن جامعه به نقش زن بستگی دارد؛ برخورد مناسب او با مسائل از نظر عاطفی است که کمک به کاهش آسیب های فردی و جمعی در بطن جامعه می کند و منجر به تسکین و آلام می شود.

دکتر ابراهیم تقی زاده بیان داشت: اگر زنان، چه در حوزه خانواده ،چه در حوزه اجتماع و جامعه به عنوان کارکنان یک دستگاه از سیره فاطمی بهره ببرند، می توانند در ترویج رفتار و کردار فاطمی موثر باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) ، روز مادر و هفته زن یادآور شد: شخصیت فاطمه (س) به خاطر وجود خود فاطمه (س) است و ایشان تنها الگوی زنان نیستند بلکه الگوی زنان و مردان خصوصا مسلمانان جهان می باشند.

زهره موهبتی با تاکید بر رعایت عفت توسط بانوان اذعان داشت: حضور بانوان در جامعه می بایست با رعایت شئونات اسلامی باشد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از بانوان شاغل در شهرداری با  اهداء لوح تقدیر و گل، تجلیل شد .