EN

شهردار بیرجند در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اعلام کرد: تمام مناطق شهر زیر پوشش اقدامات عمرانی قرار می گیرد

شهردار بیرجند گفت: در حال حاضر اقدامات عمرانی در اکثر مناطق شهر بیرجند انجام می شود.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری بیرجند افزود: پروژه های عمرانی شهرداری در راستای رضایت شهروندان و بهبود شرایط شهر می باشد که سرعت، دقت، کارشناسی و زمان بندی مناسب برای پروژه ها مورد انتظار است.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با انجام پروژه های مختلف، زیر ساختهای لازم برای ورود سرمایه گذاران را در این شهر فراهم نماییم.

شهردار بیرجند خواستار انسجام و تسریع در روند اجرایی امور شد و ادامه داد: اجرای پروژه ها طی یک برنامه زمان بندی و مطلوب و تسریع در روند عملیات اجرایی و امکان استفاده سریعتر شهروندان از خدمات انجام شده ضروری می باشد.

جاوید یادآور شد: بی شک تلاش مجموعه شهرداری، فراهم نمودن بسترهای مناسب برای رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا شاهد اجرای پروژه های مختلفی در سطح شهر هستیم که لازم است مدیران شهری با دیدگاه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به صورت هدفمند تلاش و کوشش کنند.

لازم به ذکر است شهردار بیرجند به همراه معاونین و مدیران حوزه شهری از روند پیشرفت پروژه های پارک سایت اداری، پارک بهجت، طرح فرزان، خیابان جمهوری، میدان شهید فهمیده، پارک محله ای خیابان مفتح، پروژه های سازمان مدیریت آرامستان ها و پارک ابتدای خیابان مجیدیه بازدید کردند.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری