EN

طرح آزاد سازی معابر توسط شهرداری بیرجند اجرا می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ با توجه به اینکه یکی از عوامل بسیار مهمی که موجب انتقال بیماری کرونا و شیوع آن می‌شود تماس با یکدیگر و وقوع تجمعات در سطح شهرها می باشد شهرداری بیرجند با همکاری بهداشت شهرستان، طرح آزاد سازی معابر توسط اصناف را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری بیرجند گفت: با احساس مسئولیت و همکاری اصناف، در یک حرکت بسیار خوب و ارزشمند شامل آزادسازی معابر می توانیم در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس اثربخش باشیم.

موسی میرزایی از اصناف خواست تا با همکاری در اجرای این طرح در این ایام و پیوستن به حرکت جمعی که عموم مردم در آن حضور دارند زمینه کنترل و قطع چرخه این ویروس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم نمایند.

وی افزود: با توجه به موج سوم کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس، شهرداری از اصناف درخواست دارد تا نسبت به آزاد سازی معابر اقدام نمایند در غیر اینصورت برابر تبصره 1 بند 2 ماده 55  اقدام و پرونده اصناف و دستفروشان جهت سیر مراحل قانونی به دادستانی و مرکز بهداشت ارسال خواهد شد.

کنترل و مدیریت بحران کرونا به عزمی همگانی و ایفای مسئولیت اجتماعی هر شهروند نیازمند است تا با قطع زنجیره انتقال، جلوی شیوع بیشتر این ویروس در جامعه گرفته شود.