EN

نمایشگاه خیال نگاری در بیرجند برپا شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی ویژه کودکان ۳ تا ۹ سال با عنوان خیال نگاری در بیرجند خبر داد‌.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود اذعان داشت: این نمایشگاه برای کودکان ۳ تا ۹ سال و در محل نگارخانه شهر بیرجند به مدت ۴ روز دایر شد.

وی قصه گویی، نمایش عروسکی، بازی پاراشوت و نقاشی گروهی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در این نمایشگاه برای کودکان اجرا شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به استقبال شهروندان از آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود یادآور شد: این نمایشگاه در راستای حمایت از فرهنگ و هنر کودکان و معرفی توانایی های آن ها برگزار گردید.

قلاسی مود هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء اعتماد به نفس و رشد خلاقیت در کودکان بیرجندی اعلام کرد تا نقاشی ها از چارچوب کاغذ فراتر رفته و کودکان، نمایش افکار خود را در جایی فراتر از منزل ببینند و برای بهتر شدن اثر خود، اجازه و جرأت رشد را به ذهن های خلاق خود بدهند‌.

وی با اشاره به اینکه برپایی اینگونه نمایشگاهها منجر به ایجاد جرقه در ذهن توانمند کودکان می شود اضافه کرد: این نمایشگاه با ارائه بیش از 35 اثر و نقاشی کودکان بر روی 15 متر طول، رول کاغذ نصب شده به پایان رسید.