EN

پیام شهردار بیرجند به مناسبت نوروز 98

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس محمد علی جاوید شهردار بیرجند طی پیامی بهار طبیعت و نور ز98 را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری بیرجند با تمام توان، فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال می کند و توجه به کیفیت اجرای پروژه ها به عنوان اولویت انجام کار، مدنظر می باشد.

توجه به خواسته های شهروندان و نظرات کارشناسان در اجرای پروژه های مختلف، علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان منجر به بالا رفتن بار فنی پروژه های اجرایی می شود.

بي ترديد سازمان بزرگي همچون شهرداري با داشتن وظايف متعدد در حوزه هاي مختلف شهري ، بزرگترين نهاد مدني خدمتگزار بشمار مي آيد.

به وجود آوردن شرايطي درشهركه بتوان كليه نيازهاي روزمره شهروندان را به نحو احسن پوشش دارد ميسرنيست مگر با هماهنگي بين اركان مديريتي شهر، تلاش و پشتكار پرسنل خدوم شهرداري و حمايت شهروندان و ارائه راهكارها و پيشنهادات سازنده.

در سالی که گذشت ما خادمین شما شهروندان فهیم، در شهرداری توانستیم گامی هر چند کوتاه، اما موثر در راستای توسعه شهری و گردشگری شهرمان برداریم. بی شک آنچه در سال جاری انجام دادیم لطف و توفیق الهی بوده و در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم حاصل شده است.

در سال جدید نیز با الهام از بهار طبیعت عزمی دوباره برای خدمت جزم می کنیم و تلاش خواهیم کرد با جبران کمبودها و نارسایی های سال گذشته، بیش از پیش در راه آبادانی و عمران شهر تلاش نماییم تا شهری آبادتر و زیباتر را شاهد باشیم.

اینک در پی منویات مقام معظم رهبری در آستانه سال 98 مبنی بر توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی و با توجه به شعار رونق تولید، خواستار تلاش انقلابی، جهادی و چشمگیر مدیران و پرسنل شهرداری در همه حوزه ها خصوصا حوزه عمران شهری می باشم.

محمد علی جاوید

شهردار بیرجند