EN

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه بانوان شهرداری بیرجند در محل دانشگاه علمی کاربری به همت مدیریت حراست و  مدیریت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برگزار شد.

 

مدرس این کارگاه آموزشی با بیان اینکه شیوه های تربیتی نقش موثری در این موضوع ایفا می کنند گفت: هدف از برگزاری این دوره ها پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حفظ کرامت زن، تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه می باشد.

دکتر فرشته اسدزاده اظهار داشت: عفاف و حجاب در اجتماع صرفا برای بانوان نیست و مردان نیز باید برای این امر مهم اهمیت قائل باشند.

وی داشتن حریم مشخص را نشانه عفاف دانست و افزود: بی شک مساله حجاب، عامل تحکیم خانواده ها می باشد و نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی رویکرد شهرداری بیرجند را ترویج و آموزش دانست و یادآور شد: برنامه های متعدد زیرساختی در خصوص عفاف و حجاب در شهرداری بیرجند برگزار شده است.

اسدزاده خاطر نشان کرد: عفاف امری قلبی و درونی است که اثرات بیرونی آن وقار، آرامش و طمانینه در رفتار فرد ظاهر می شود.

لازم به ذکر است بوستانی ویژه بانوان با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط شهرداری بیرجند نیز ایجاد شده که این اقدامات گام های موثری در راه ترویج این فرهنگ دارد.

ضمناً در این دوره آموزشی یک روزه که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد تعداد 50 نفر از بانوان شهرداری بیرجند حضور داشتند.